O, taki

Szanowny Kliencie,

bardzo dziękujemy za skorzystanie z oferty Sklepu Internetowego empik.com
oraz za odbiór produktów z wysyłki o numerze 10100123174175 z Salonu
empik.

Wysyłka o numerze 10100123174175 stanowi zrealizowaną część
zamówienia 10100025343962.

Szanowny Empiku Com,

Serdecznie dziękuję za tak dobrze spersonalizowaną przesyłkę. Wprawdzie nie znasz mojej płci ani, w przeciwieństwie do Twoich sprzedawców nie tak dawno temu, imienia i nazwiska. Za to doskonale pamiętasz numer zamówienia i przesyłki, którą odebrałem.

Gdyby się przydarzyło, że złożyłem na raz więcej niż jedno zamówienie i zechciałem kupić więcej niż jedną książkę, kilkunastrocyfrowy numerek byłby dla mnie wielce pomocny. Jak wiadomo, jestem automatem podłączonym do empikowej bazy danych.

Ze zdigitalizowanym pozdrowieniem,

Twój Amatil

